Facebook Business Manager
Přihlaste se na webu Facebook pomocí vašich přihlašovacích údajů – e-mailu a hesla.
Po přihlášení budete přesměrováni na hlavní stránku Facebooku, kde uvidíte svůj osobní profil.
Jakmile jste přihlášeni do svého osobního profilu, je čas vytvořit firemní účet na Facebooku. To je důležité pro efektivní a bezpečnou spolupráci mezi agenturou a klienty.
Přejděte na adresu https://business.facebook.com/ a přihlaste se přes váš Facebook účet.
Facebook vás vyzve k vyplnění údajů o vaší firmě (adresa, jméno vlastníka, firemní e-mail). Doporučujeme uvádět pravdivé údaje, což usnadní komunikaci s podporou Facebooku při případném řešení problémů.
Pokud byl váš Facebook účet vytvořen méně než 24 hodin zpět, může se objevit chybové hlášení. V takovém případě zkuste vytvoření účtu odložit na následující den.
Pokud jste úspěšně vytvořili Business Manager nebo jej již máte, přejděte k vytvoření reklamního účtu nebo firemní stránky (z ní se budou zobrazovat reklamy).
• Otevřete https://business.facebook.com/settings/, kde naleznete svůj Business Manager. Ten bude sloužit k správě partnerů, reklam a obsahu na vaší stránce.
• V levém menu vyberte záložku „Stránky“ a klikněte na modré tlačítko „Přidat“.
• Po kliknutí se zobrazí tři možnosti, co můžete udělat se stránkou:
• Pokud stránku již máte, zvolte „Přidat stránku“.
• Pokud stránku nemáte, vyberte „Vytvořit stránku“.
• Přidání existující stránky: Zadejte název své stránky a vyberte ji z nabídky (Facebook vás může požádat o potvrzení pomocí hesla).
• Vytvoření nové stránky: Zadejte údaje o své firmě (název, web, popis), vyberte avatar pro zobrazení na Facebooku.
• V levém menu klikněte na „Reklamní účty“ a poté na modré tlačítko „Přidat“.
• Stejně jako u stránky máte možnost přidat existující účet nebo vytvořit nový.
• Doporučujeme vytvořit reklamní účet v měně regionu, kde bude reklama probíhat (např. CZK).
• Otevřete „Nastavení Business Manageru“ (levé menu, spodní část) a zkopírujte Business Manager ID.
• Toto ID zašlete svému account manažerovi nebo specialistovi na reklamu, aby mohl potvrdit bezpečné propojení.
• V sekci „Uživatelé“ vyberte záložku „Partnerství“, klikněte na modré tlačítko „Přidat“ a zvolte možnost „Dát přístup k mým aktivům“.
• Vyberte aktiva, která chcete sdílet (obvykle stránka, reklamní účet a Facebook pixel).
• Nastavte úroveň přístupu na „Plný přístup“, aby bylo možné detailně nastavit reklamní účet.
• Po odeslání žádosti o partnerství informujte svého account manažera, aby mohl synchronizaci potvrdit a začít pracovat na kampaních.
Přihlaste se na webu Facebook pomocí vašich přihlašovacích údajů – e-mailu a hesla.
Po přihlášení budete přesměrováni na hlavní stránku Facebooku, kde uvidíte svůj osobní profil.
Jakmile jste přihlášeni do svého osobního profilu, je čas vytvořit firemní účet na Facebooku. To je důležité pro efektivní a bezpečnou spolupráci mezi agenturou a klienty.
Přejděte na adresu https://business.facebook.com/ a přihlaste se přes váš Facebook účet.
Facebook vás vyzve k vyplnění údajů o vaší firmě (adresa, jméno vlastníka, firemní e-mail). Doporučujeme uvádět pravdivé údaje, což usnadní komunikaci s podporou Facebooku při případném řešení problémů.
Pokud byl váš Facebook účet vytvořen méně než 24 hodin zpět, může se objevit chybové hlášení. V takovém případě zkuste vytvoření účtu odložit na následující den.
Pokud jste úspěšně vytvořili Business Manager nebo jej již máte, přejděte k vytvoření reklamního účtu nebo firemní stránky (z ní se budou zobrazovat reklamy).
• Otevřete https://business.facebook.com/settings/, kde naleznete svůj Business Manager. Ten bude sloužit k správě partnerů, reklam a obsahu na vaší stránce.
• V levém menu vyberte záložku „Stránky“ a klikněte na modré tlačítko „Přidat“.
• Po kliknutí se zobrazí tři možnosti, co můžete udělat se stránkou:
• Pokud stránku již máte, zvolte „Přidat stránku“.
• Pokud stránku nemáte, vyberte „Vytvořit stránku“.
• Přidání existující stránky: Zadejte název své stránky a vyberte ji z nabídky (Facebook vás může požádat o potvrzení pomocí hesla).
• Vytvoření nové stránky: Zadejte údaje o své firmě (název, web, popis), vyberte avatar pro zobrazení na Facebooku.
• V levém menu klikněte na „Reklamní účty“ a poté na modré tlačítko „Přidat“.
• Stejně jako u stránky máte možnost přidat existující účet nebo vytvořit nový.
• Doporučujeme vytvořit reklamní účet v měně regionu, kde bude reklama probíhat (např. CZK).
• Otevřete „Nastavení Business Manageru“ (levé menu, spodní část) a zkopírujte Business Manager ID.
• Toto ID zašlete svému account manažerovi nebo specialistovi na reklamu, aby mohl potvrdit bezpečné propojení.
• V sekci „Uživatelé“ vyberte záložku „Partnerství“, klikněte na modré tlačítko „Přidat“ a zvolte možnost „Dát přístup k mým aktivům“.
• Vyberte aktiva, která chcete sdílet (obvykle stránka, reklamní účet a Facebook pixel).
• Nastavte úroveň přístupu na „Plný přístup“, aby bylo možné detailně nastavit reklamní účet.
• Po odeslání žádosti o partnerství informujte svého account manažera, aby mohl synchronizaci potvrdit a začít pracovat na kampaních.