Facebook Business Manager

Facebook Business Manager

Zdá se, že na tomhle návodu ještě pracujeme. Prosíme o strpení.

Instrukce pro nastavení Facebook Business Manageru

1) Autorizace na Facebooku:

Přihlaste se na webu Facebook pomocí vašich přihlašovacích údajů – e-mailu a hesla.

2) Přechod na hlavní stránku:

Po přihlášení budete přesměrováni na hlavní stránku Facebooku, kde uvidíte svůj osobní profil.

3) Vytvoření Business Manageru:

Jakmile jste přihlášeni do svého osobního profilu, je čas vytvořit firemní účet na Facebooku. To je důležité pro efektivní a bezpečnou spolupráci mezi agenturou a klienty.

Přejděte na adresu https://business.facebook.com/ a přihlaste se přes váš Facebook účet.

Facebook vás vyzve k vyplnění údajů o vaší firmě (adresa, jméno vlastníka, firemní e-mail). Doporučujeme uvádět pravdivé údaje, což usnadní komunikaci s podporou Facebooku při případném řešení problémů.

4) Chyba při vytvoření účtu:

Pokud byl váš Facebook účet vytvořen méně než 24 hodin zpět, může se objevit chybové hlášení. V takovém případě zkuste vytvoření účtu odložit na následující den.

5) Vytvoření reklamního účtu nebo business stránky:

Pokud jste úspěšně vytvořili Business Manager nebo jej již máte, přejděte k vytvoření reklamního účtu nebo firemní stránky (z ní se budou zobrazovat reklamy).

• Otevřete https://business.facebook.com/settings/, kde naleznete svůj Business Manager. Ten bude sloužit k správě partnerů, reklam a obsahu na vaší stránce.

6) Přidání stránky:

• V levém menu vyberte záložku „Stránky“ a klikněte na modré tlačítko „Přidat“.

• Po kliknutí se zobrazí tři možnosti, co můžete udělat se stránkou:

• Pokud stránku již máte, zvolte „Přidat stránku“.

• Pokud stránku nemáte, vyberte „Vytvořit stránku“.

Přidání existující stránky: Zadejte název své stránky a vyberte ji z nabídky (Facebook vás může požádat o potvrzení pomocí hesla).

Vytvoření nové stránky: Zadejte údaje o své firmě (název, web, popis), vyberte avatar pro zobrazení na Facebooku.

7) Vytvoření reklamního účtu:

• V levém menu klikněte na „Reklamní účty“ a poté na modré tlačítko „Přidat“.

• Stejně jako u stránky máte možnost přidat existující účet nebo vytvořit nový.

• Doporučujeme vytvořit reklamní účet v měně regionu, kde bude reklama probíhat (např. CZK).

8) Nastavení přístupu pro partnery:

• Otevřete „Nastavení Business Manageru“ (levé menu, spodní část) a zkopírujte Business Manager ID.

• Toto ID zašlete svému account manažerovi nebo specialistovi na reklamu, aby mohl potvrdit bezpečné propojení.

9) Předání přístupu:

• V sekci „Uživatelé“ vyberte záložku „Partnerství“, klikněte na modré tlačítko „Přidat“ a zvolte možnost „Dát přístup k mým aktivům“.

• Zadejte ID partnera (BM ID): 1471660353014697

• Vyberte aktiva, která chcete sdílet (obvykle stránka, reklamní účet a Facebook pixel).

• Nastavte úroveň přístupu na „Plný přístup“, aby bylo možné detailně nastavit reklamní účet.

10) Dokončení a oznámení:

• Po odeslání žádosti o partnerství informujte svého account manažera, aby mohl synchronizaci potvrdit a začít pracovat na kampaních.

Instrukce pro nastavení Facebook Business Manageru

1) Autorizace na Facebooku:

Přihlaste se na webu Facebook pomocí vašich přihlašovacích údajů – e-mailu a hesla.

2) Přechod na hlavní stránku:

Po přihlášení budete přesměrováni na hlavní stránku Facebooku, kde uvidíte svůj osobní profil.

3) Vytvoření Business Manageru:

Jakmile jste přihlášeni do svého osobního profilu, je čas vytvořit firemní účet na Facebooku. To je důležité pro efektivní a bezpečnou spolupráci mezi agenturou a klienty.

Přejděte na adresu https://business.facebook.com/ a přihlaste se přes váš Facebook účet.

Facebook vás vyzve k vyplnění údajů o vaší firmě (adresa, jméno vlastníka, firemní e-mail). Doporučujeme uvádět pravdivé údaje, což usnadní komunikaci s podporou Facebooku při případném řešení problémů.

4) Chyba při vytvoření účtu:

Pokud byl váš Facebook účet vytvořen méně než 24 hodin zpět, může se objevit chybové hlášení. V takovém případě zkuste vytvoření účtu odložit na následující den.

5) Vytvoření reklamního účtu nebo business stránky:

Pokud jste úspěšně vytvořili Business Manager nebo jej již máte, přejděte k vytvoření reklamního účtu nebo firemní stránky (z ní se budou zobrazovat reklamy).

• Otevřete https://business.facebook.com/settings/, kde naleznete svůj Business Manager. Ten bude sloužit k správě partnerů, reklam a obsahu na vaší stránce.

6) Přidání stránky:

• V levém menu vyberte záložku „Stránky“ a klikněte na modré tlačítko „Přidat“.

• Po kliknutí se zobrazí tři možnosti, co můžete udělat se stránkou:

• Pokud stránku již máte, zvolte „Přidat stránku“.

• Pokud stránku nemáte, vyberte „Vytvořit stránku“.

Přidání existující stránky: Zadejte název své stránky a vyberte ji z nabídky (Facebook vás může požádat o potvrzení pomocí hesla).

Vytvoření nové stránky: Zadejte údaje o své firmě (název, web, popis), vyberte avatar pro zobrazení na Facebooku.

7) Vytvoření reklamního účtu:

• V levém menu klikněte na „Reklamní účty“ a poté na modré tlačítko „Přidat“.

• Stejně jako u stránky máte možnost přidat existující účet nebo vytvořit nový.

• Doporučujeme vytvořit reklamní účet v měně regionu, kde bude reklama probíhat (např. CZK).

8) Nastavení přístupu pro partnery:

• Otevřete „Nastavení Business Manageru“ (levé menu, spodní část) a zkopírujte Business Manager ID.

• Toto ID zašlete svému account manažerovi nebo specialistovi na reklamu, aby mohl potvrdit bezpečné propojení.

9) Předání přístupu:

• V sekci „Uživatelé“ vyberte záložku „Partnerství“, klikněte na modré tlačítko „Přidat“ a zvolte možnost „Dát přístup k mým aktivům“.

• Zadejte ID partnera (BM ID): 1471660353014697

• Vyberte aktiva, která chcete sdílet (obvykle stránka, reklamní účet a Facebook pixel).

• Nastavte úroveň přístupu na „Plný přístup“, aby bylo možné detailně nastavit reklamní účet.

10) Dokončení a oznámení:

• Po odeslání žádosti o partnerství informujte svého account manažera, aby mohl synchronizaci potvrdit a začít pracovat na kampaních.

×